728 x 90
حجت الاسلام تقدسی نیا
فرهنگی دومین و سومین آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم MSRT در سال 1399 در ماه های آبان و آذر برگزار می گردد.

آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم  MSRT در آبان و آذر سال 1399


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم (ع) حجت الاسلام تقدسی نیا، مسئول برگزاری آزمون MSRT  در دانشگاه گفت:

دومین و سومین آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم  MSRT در سال 1399 در ماه های آبان و آذر برگزار می گردد.

وی گفت: آزمون آبان ماه در روز جمعه 23آبان ماه  در دانشگاه  برگزار می شود که تاریخ ثبت نام از روز دوشنبه 5 آبان  ساعت 13شروع  و در روز چهارشنبه 8 آبان ساعت 16 پایان می یابد و آزمون آذرماه که قبلا اعلان شده بود با تغییر در روز جمعه مورخ 28 آذرماه برگزار می گردد که تاریخ ثبت نام از روز دوشنبه 10 آذرماه ساعت 13 شروع و در روز چهارشنبه 12 آذرماه ساعت 14پایان می پذیرد.

رئیس اداره آموزش های آزاد دانشگاه باقرالعلوم (ع) در ادامه گفت: به علت شیوع ویروس کرونا و محدودیت ظرفیت (50 درصد ) در برگزاری آزمون و همچنین ضرورت  شرکت در آزمون های جامع دوره دکتری ثبت نام با اولویت از متقاضیان دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی انجام می گیرد .
ثبت نام آزمون به مدت 3 روز انجام می گیرد. در دو روز اول فقط دانشجویان دوره دکتری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه های آموزشی دانشگاهها) امکان ثبت نام خواهند داشت. در صورت تکمیل نشدن ظرفیت حوزه های برگزاری در روز سوم  داوطلبان سایر مقاطع نیز می توانند ثبت نام نمایند .


وی افزود: دانشگاه باقرالعلوم (ع) یکی از حوزه های برگزاری آزمون MSRT در کشور و تنها حوزه برگزاری آزمون MSRT در استان قم است که دانشجویان می توانند به عنوان مکان آزمون انتخاب نمایند.

رئیس اداره آموزش های آزاد تاکید کرد: با توجه به این که حوزه برگزاری آزمون msrt  در دانشگاه باقرالعلوم (ع) دارای ظرفیت مشخص و محدود می باشد، توصیه می شود دانشجویان گرامی در روزهای آغازین ثبت نام، نسبت به نام نویسی خود در سامانه آزمون جهت ثبت نام به نشانیportal.saorg.ir  اقدام کنند

 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما