728 x 90

انتصاب مدیر جدید گروه فقه مضاف دانشگاه باقرالعلوم (ع)

  • 1400/6/16 سه‌شنبه
حجت‌الاسلام و المسلمین سید احسان رفیعی علوی طی حکمی از سوی ریاست دانشگاه باقرالعلوم (ع) به عنوان مدیر گروه فقه مضاف این دانشگاه منصوب شد.  
حجت‌الاسلام و المسلمین سید احسان رفیعی علوی طی حکمی از سوی ریاست دانشگاه باقرالعلوم (ع) به عنوان مدیر گروه فقه مضاف این دانشگاه منصوب شد.   روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

حجت‌الاسلام و المسلمین سید احسان رفیعی علوی طی حکمی از سوی ریاست دانشگاه باقرالعلوم (ع) به عنوان مدیر گروه فقه مضاف این دانشگاه منصوب شد.  


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم (ع)، حجت‌الاسلام و المسلمین شمس‌الله مریجی «ریاست دانشگاه باقرالعلوم (ع)» طی حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین سید احسان رفیعی علوی را به عنوان «مدیر گروه فقه مضاف دانشگاه باقرالعلوم (ع)» منصوب کرد. متن این حکم به شرح زیر است:  

«با توجه به پیشنهاد گروه و با عنایت به فضل، تعهد و تجربه ارزشمند در عرصه مدیریت آموزشی  به موجب این حکم شما را به عنوان مدیر گروه فقه مضاف دانشگاه باقرالعلوم(ع) منصوب می‌نمایم. امید آنکه با بهره گیری از لطف خدا و عنایت امام زمان (عج) و همیاری همکاران در تحقق اهداف گروه و اقدام در موارد ذیل الذکرموفق باشید.
- مطالعه و طراحی رشته‌های جدید مسأله‌محور و ارائه آن به شورای دانشگاه؛
- جهت‌دهی رساله‌ها به سمت بسته جامع اقدامات میز مربوطه قطب‌های دفتر؛
- هماهنگی، مشارکت و همکاری علمی مستمر با گروه‌های آموزشی دانشگاه.

لازم می‌دانم از تلاش متعهدانه حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر احمد رهدار در طول تصدی مدیریت گروه قدردانی نموده و امیدوارم که در پست جدید موفق باشند.»
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما