728 x 90

کارگاه پایان‌نامه‌نویسی ویژه دانشجویان دانشگاه باقرالعلوم (ع) برگزار شد

  • 1400/4/10 پنجشنبه
روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

با هدف توانمندسازی پژوهشی دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه باقرالعلوم (ع) «کارگاه پایان‌نامه‌نویسی» به همت اداره پژوهش این دانشگاه برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم (ع)، در راستای اجرای برنامه‌های پژوهشی مصوب از سوی قطب‌های علمی و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و توانمندسازی پژوهشی دانشجویان دانشگاه باقرالعلوم (ع)، کارگاه پایان‌نامه‌نویسی با حضور 35 نفر از دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه و با تدریس حجت‌الاسلام و المسلمین کریم خان‌محمدی به صورت برخط برگزار شد. 

مدرس کارگاه ضمن تمرکز بر فرم طرح تفصیلی پایان‌نامه، تکنیک‌ها و قواعد اصلی در نگارش بیان مسئله، شیوه استخراج پیشینه تحقیق، نگارش سؤالات اصلی و فرعی، چارچوب نظری، ساختار تحقیق و برخی از نکات پژوهشی دیگر را بیان کرد. همچنین دانشجویان پرسش‌های خود پیرامون موارد ذکر شده را به صورت مکتوب و صوتی مطرح کردند و استاد کارگاه پاسخ لازم را ارائه داد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت فایل ضبط شده این کارگاه به کانال ایتای معاونت پژوهش دانشگاه باقرالعلوم (ع) مراجعه کنند.
 
شایان ذکر است با توجه به درخواست و استقبال گسترده دانشجویان، اداره پژوهش دانشگاه باقرالعلوم (ع) در نظر دارد این کارگاه را به صورت حضوری و با تعداد محدودتری با تمرکز بر طرح‌های پژوهشی دانشجویان در ترم جدید تحصیلی ادامه دهد. 

 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما