728 x 90

آغاز سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان از اول اردیبهشت

روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

فایل های پیوست :


تهران-ایرنا- رییس اداره فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از آغاز سی و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان از اول اردیبهشت ماه خبر داد.

رشید جعفرپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، افزود: سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور از اول اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ در همه دانشگاه های دولتی و غیرانتفاعی تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز می شود.

وی افزود: طبق دستورالعمل اجرایی جشنواره، برگزاری مرحله دانشگاهی (بخش آوایی) جشنواره در اردیبهشت، خرداد و تیرماه سال جاری و آزمون رشته‌ های حفظ بخش آوایی و رشته ‌های بخش معارفی، به صورت هم زمان در تیرماه  برگزار می شود.

جعفرپور زمان دریافت آثار بخش‌ های هنری، پژوهشی، فناوری و ادبی را از نیمه دوم اردیبهشت ماه تا پایان تیر ماه اعلام کرد.

رییس اداره فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه مرکزی جشنواره، فایل های تلاوت(تحقیق و ترتیل) برگزیدگان مرحله دانشگاهی باید توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تا اول مرداد ماه به دبیرخانه مرحله سراسری ارسال شود.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری جشنواره، دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان دبیرخانه مرحله سراسری سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت انتخاب شده است.

جعفرپور با بیان اینکه سی و ششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان شامل ۹ بخش و ۴۰ رشته است، گفت: این جشنواه در سطح دانشجویان در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برگزار می شود.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو اطلاعیه ها
فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما