728 x 90

دیدار جانباز و دارنده مدال طلای جهانی با رئیس دانشگاه باقرالعلوم (ع)

  • 1399/11/21 سه‌شنبه
روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم، در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دهه فجر و روز «انقلاب اسلامی، جوان ایرانی، امید و خودباوری، پیشرفت علمی» دارنده مدال طلای جهان با رئیس  دانشگاه باقرالعلوم (ع) دیدار کرد. 

آقای سید رمضان صالح‌نژاد در سال 1364 در سن ۱۵ سالگی عازم جبهه  و در عملیات ظفر یک در منطقه هورالهویزه در اثر اصابت گلوله از کمر دچار عارضه نخاعی شد و یک کلیه خود را از دست داد.  این جانباز 70 درصد دفاع مقدس و دارنده  ۷ مدال طلای جهانی و ۶۰ مدال طلای کشوری در رشته ورزشی تیراندازی و مدیر باشگاه ورزشی، رمز موفقیت خود را پنج عامل می داند : ۱- توکل به خدا ۲- هدف ۳- نظم  4- جدیت ۵-  خود‌باوری. 

صالح‌نژاد گفت: دارایی و علمی که به دست می‌آید تنها به واسطه زحمت خود فرد نیست، بلکه این خداست که به هرکسی بخواهد روزی می‌دهد. من معتقدم که خداوند تک تک تیرهای من را در مسابقات هدایت کرده است و من به این موقعیت رسیدم.

وی در ادامه گفت: زکات موفقیت‌های زندگی باید پرداخت شود و به همین دلیل من برای آموزش معلولان هیچ مبلغی را دریافت نمی‌کنم و باشگاه و سالن تیراندازی خود را وقف معلولان کرده‌ام. 

در این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مریجی؛ رئیس دانشگاه باقرالعلوم که همرزم این جانباز در دوران جنگ تحمیلی بود، گفت: خداوند را شاکرم که در ایام میلاد نورانی حضرت زهرا سلام الله علیها بعد از 35 سال توفیق دیدار این همرزم عزیز را پیدا کردم.

مریجی در ادامه گفت: آن‌چه که مایه خرسندی و سرور من شده این است که علیرغم مشکلات عدیده در این دوران و تحمل دردهای سنگین و طولانی، ذره‌ای از حال خوش، معنویت و روحیه ایثارگری این عزیز کم نشده است. 
 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما