پنجاه و چهارمین دوره آزمون MSRT در دانشکده زبانهای خارجی و مطالعات بینافرهنگی دانشگاه باقرالعلوم (ع)برگزار گردید.

  • 1396/3/6 شنبه

پنجاه و دومین  دوره آزمون MSRT در دانشکده زبانهای خارجی و مطالعات بینافرهنگی دانشگاه باقرالعلوم (ع)برگزار گردید.

امروز جمعه پنجم خرداد ماه ۱۳۹6 پنجاه وچهارمین دوره آزمون MSRT با حضور بیش از  200 داوطلب برای برادران و خواهران دانشجو در دانشکده زبانهای خارجی و مطالعات بینافرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.
دکتر توبه یانی عنوان کرد مطابق با برنامه زمان‌بندی برگـزاری آزمون زبان انگلیسی MSRT وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سـال 1396، آزمون  MSRT در پنجم خردادماه در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزارشد.
مدیر گروه انگلیسی دانشگاه باقرالعلوم (ع) تصریح کرد برگزاری این آزمون در شهرقم به اعلام نیاز متقاضیان استان های همجوار و با هدف رفاه بیشتر و کاهش هزینه های متقاضیان با حمایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود.
دکتر توبه یانی یادآور شد معمولا آقایان حسین هاشمی و حسین درویش نمایندگان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشند و تعداد ثبت نام شوندگان در این دوره  بیش از 200 نفر می باشد.
توبه یانی برای متقاضیان در دوره های بعدی تاکید کرد: در سامانه آزمون زبان ام اس آر تی تاکید شده که  داوطلبان بایستی در صورت امکان در روزهای اول در حوزه های مورد نظر ثبت نام کنند ، زیرا در صورت تکمیل ظرفیت حوزه مورد نظر افزایش ظرفیت امکانپذیر نمی باشد .
آدرس دانشگاه باقرالعلوم(ع) : قم-پردیسان- انتهای بلوار دانشگاه -دانشگاه باقرالعلوم(ع)
طبقه اول دانشکده زبان های خارجی و مطالعات بینافرهنگی
 اطلاعات بیشتر درباره این آزمون:
این آزمون از سه قسمت تشکیل شده است:
۱– Listening Comprehension: شامل ۳۰ تست می باشد.
این قسمت از ۳۰ تست تشکیل شده است و در آن از مکالمات کوتاه (Short Conversation) استفاده می شود که در آن دو نفر یک مکالمه کوتاه انجام داده و سپس سوال پرسیده می شود. باید توجه داشته باشید برای پاسخگویی به سوالات این بخش باید روی صحبتهای نفر دوم بیشتر توجه نمود.
۲– Structure and Written Expression: این قسمت شامل ۳۰ تست می باشد که ۱۵ مورد آن مربوط به Structure و ۱۵ تست دیگر مربوط به Written Expression می باشد.
۳– Reading Comprehension:  از ۴۰ تست تشکیل شده که معمولا شامل ۴ متن جداگانه می باشد. 
    
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما