نشست مدیرگروه آلمانی دانشکد ه زبان های خارجی با دبیر دوم سفارت سویس در تهران

به گزارش روابط عمومی، علی نبی زاده مدیرگروه آلمانی دانشکده زبان با سرکار خانم کریستا فیشر دبیر دوم سفارت سویس در تهران دیدار داشتند.

به گفته نبی زاده در تاریخ 5 مرداد 1396 دعوتنامه ای رسمی از سوی ریاست محترم دانشگاه باقرالعلوم (ع)جهت حضور نماینده ای از سفارت سویس در جلسه رونمایی از مستند "ما و اسلام" به سفارت سویس در تهران ارسال شد.
وی افزود: جهت توضیحات بیشتر درباره ی این مراسم و همچنین ایجاد ارتباط با سفارت سویس با هدف آشنایی بیشتر این سفارتخانه با دانشگاه در تاریخ 24 مرداد 1396 در این سفارتخانه در تهران جلسه ای برقرار شد.
مدیر گروه آلمانی اظهار داشت: ابتدا گزارشی ازفعالیت ها، تعداد اساتید، دانشجویان و رشته های دانشگاه باقرالعلوم (ع) خدمت وی بیان شد.
نبی زاده همچنین تصریح کرد: وجود گروه زبان آلمانی در دانشگاه برای خانم فیشر بسیار جذاب بود وایشان اعلام کرد آمادگی همکاری های بیشتر با دانشگاه باقرالعلوم (ع) رادارد و توصیه کرد که دانشگاه باقرالعلوم(ع) ارتباط بیشتری با دانشگاههای سویس داشته باشد و در این راه هر کمک یا راهنمایی نیاز باشد با کمال میل با دانشگاه انجام میدهند.
نبی زاده یادآور شد : در پایان این جلسه ایشان از ساخت مستند هایی مانند"ما و اسلام"  آن هم در داخل کشورهای اروپایی استقبال کرد و اعلام کرد که اگر  نمایندگانی از سفارت خانه های اتریش و آلمان حاضر شوند، ایشان یا یک نماینده ای از طرف سفارت خانه سویس در این مراسم شرکت میکند.
شایان ذکر است قسمتی از این مستند برای ایشان به نمایش آمد که باعث استقبال ایشان قرار گرفت
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو اطلاعیه ها
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما