برگزاری آزمون اختصاصی دوره کارشناسی رشته زبان انگلیسی دانشگاه باقرالعلوم (ع)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزمون اختصاصی دوره کارشناسی رشته زبان انگلیسی در دانشگاه باقرالعلوم (ع) با شرکت ۱۲۴ نفر از داوطلبان این رشته روز جمعه ۲۳ تیرماه ۱۳۹۶ برگزار گردید.

احسانی مدیر امور دانشجویی در بیان ویژگی های این دوره گفت: دوره‌ی کارشناسی زبان انگلیسی ویژه دانشجویان مطالعات اسلامی، دوره‌ای آموزشی است که در آن دانشجویان به مهارت‌های لازم برای ترجمه‌ی آثار فکری دینی (که به زبان فارسی در ایران تولید شده‌اند) به زبان انگلیسی توانایی نسبی پیدا کرده و می‌توانند مقالات با محتوای تبلیغی به انگلیسی بنویسند. و همچنین در شبکه اینترنت به تولید محتوای اسلامی و شیعی به زبان انگلیسی بپردازند.
وی افزود: این دانشجویان پس از موفقیت در پایان دوره، مدرک کارشناسی زبان انگلیسی ویژه دانشجویان مطالعات اسلامی (مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) را اخذ می‌کنند.
ایشان هچنین در خصوص طول دوره و شکل نظام آموزشی، اشاره کرد: دوره‌ی کارشناسی رشته‌ی زبان انگلیسی ویژه دانشجویان مطالعات اسلامی شامل شش نیم‌سال متوالی و به صورت نظام واحدی است. کل واحد های این دوره مشتمل بر ۱۳۰ واحد است که ۳۲ واحد آن طبق دروس سطح یک حوزه های علمیه معادل سازی می شود .
وی خاطر نشان ساخت، زمان اعلام نتایج مرحله اول هفته اول شهریور ماه اعلام خواهد شد. و زمان اعلام نتایح نهایی هفته آخر شهریور ماه خواهد بود.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو اطلاعیه ها
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما